הפקת אירוע עסקי

הפקת אירוע עסקי או אירוע השקה

הפקת אירוע עסקי אינה דבר של מה בכך: מדובר במשימה לא פשוטה כלל, שדורשת ניסיון מקצועי וידע רב. אם ברצונכם להפיק אירוע עסקי שיביא לכם ערך גדול ככל שניתן, רצוי מאוד שתשתמשו בשירותיהן של חברות הפקת אירועים וכנסים.

אירועים עסקיים הפכו לדבר נפוץ ביותר בנוף הישראלי. חברות רבות בוחרות לשווק את עצמן ואת המותג שלהן באופן ישיר לקהל לקוחותיהם הפוטנציאלי, בעיקר על ידי כנסים. כנסים שיווקיים מאפשרים לחברה לבוא במגע ישיר עם קהל הלקוחות ולהעביר את המסר שלהם לקהל המתעניין באופן בלתי אמצעי. יחד עם זאת, הפקת אירוע אינה דבר פשוט, ורצוי מאוד לתת למקצוענים לעסוק בכך על מנת להפוך את השהות של האורחים בו לנעימה יותר ואת האירוע העסקי ליעיל יותר.

חשיבות חברת ההפקה

חברת הפקות מקצועית תפיק את האירוע הטוב ביותר שתוכלו לדמיין. הידע והניסיון הרב שצברו חברות הפקת האירועים במהלך שנות עבודתן מעניק להן יתרון משמעותי בתחום. תחילה, חברות אלו מקיימות קשרים מקצועיים עם כל הספקים הדרושים להפקת האירוע, כגון חברות קייטרינג מקצועיות, חברות משקאות, חברות המספקות שירותי הגברה, צלמי וידאו וסטילס וכיוצא באלה.

בנוסף, חברות אלו מחזיקות בציוד רב שהופך את הפקת האירוע לקל יותר עבורכם ולנעים יותר עבור האורחים שישתתפו באירוע. שולחנות, כיסאות, דוכני נואמים ובמות הם רק דוגמא חלקית למגוון הרחב של ציוד הפקת האירועים שחברות אלו מחזיקות.

הניסיון והידע הרב של החברות הללו מכין אותן גם לקראת מה שאי אפשר להתכונן אליו: פעמים רבות אנו נתקלים בדברים בלתי צפויים שעלולים לפגוע בשלמות האירוע (תנאי מזג אוויר קשים, למשל), וחברות אלו יודעות לתת מענה גם במקרים אלו.

FunTa עושה לכם את הפקת האירוע עסקי

כחברה המתמחה בהפקת אירועים עסקיים וכנסים, אנחנו מפעילים במהלך האירוע שלל טכניקות שכל מטרתן היא יצירת ערך עבור מפיק האירוע, בין אם מדובר באיסוף לידים ומספרי טלפון, ובין אם מדובר בחיזוק המותג.

נוכל להציע לכם מגוון רחב של ציוד שיכול לשמש ככלי שיווק חזקים ומשפיעים. לא מדובר רק בציוד הפשוט והמוכר כגון באנרים ועמדות רולר פרסומת, אלא בציוד דיגיטלי מתקדם ביותר: תא צילום שקוף או צילומי מסך לבן או ירוק, למשל. כלים אלו מאפשרים להציב רקע ממותג, או לחלופין להקרין את הלוגו שלכם היכן שתרצו, כך שאלו ייחקקו בזיכרונם של הלקוחות. בנוסף, נוכל לעצב לכם את האירוע על ידי יצירת אווירה שיווקית נכונה בעזרת בחירת מוזיקה מתאימה שתושמע על ידי ציוד הגברה מקצועי, ונתעד את כל זה בעזרת צלם צילום שיווקי שלנו. הרשימה ומגוון השירותים עוד ארוכים, לכן אתם מוזמנים לייצור איתנו קשר כדי שנתאים את שירותינו לצרכים שלכם.

אז מה FunTa מציעה להפקת אירוע השקה או אירוע חברה?

כלי שיווק ויזואליים

אפשרו למבקר באירוע ההשקה לקחת הביתה את המסר השיווקי שלכם. בעזרת חוות הצילום העצמי בתא צילום שקוף או בעמדת צילום סלפי ובכלים נוספים, נצליח להטמיע את המותג בתודעתו של אורח.

צילום שיווקי

אירוע עסקי מייצר אינספור תוכן פירסומי - שיווקי. צוות הצילום שלנו יודע להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון כדי לתעד את האווירה ואת ה-Vibe של האירוע כדי שתוכלו למנף את התמונות למהלך שיווקי הבא שלכם.

מוזיקה לאירוע

מוזיקה, ללא ספק, היא חלק אינטגרלי מהאווירה באירוע עסקי. צוות הדיג׳ייס שלנו יתאים לכם את הפלייליסט בהתאם לקונספט של האירוע ולאווירה שאתם מבקשים לייצר.

שירותי סאונד ותאורה

החל מרמקול מוגבר ומיקרופון ועד להגברת הופעות חיות. נידע לתת לכם את הפתרונות המקצועיים ביותר בתחום הסאונד והתאורה, בהתאם לדרישות של אירוע חברה או אירוע ההשקה שלכם.

דיילות רישום

הפקת אירוע השקה היא עניין לא פשוט וכדי להרחיב את מעגל הלקוחות כל באי הכנס חייבים להיות רשומים. בעזרת דיילות רישום נדע לספק לכם את רשימות המתעניינים המפורטות ביותר וכל זה עם חיוך ואדיבות.

צוות ההפקה

בזמן שהאורחים נהנים מקבלת פנים באירוע ההשקה שלכם, יש מי שדואג שכל השלבים באירוע יעברו לפי תכנון, ללא תקלות ובזמן הנקוב. לכל אלו יידאג צוות ההפקה של FunTa שערוך להתמודד עם כל משימה.

בין לקוחותינו:

שאלות ותשובות

אנחנו ב fun-תא נמצאים כאן לענות לכם על כל השאלות... אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר ולכן ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות בתחום הפקת אירוע עסקי ואירועי השקה. לכל שאלה נוספת אנחנו זמינים עבורכם!

מתחילים מהגדרה נכונה של קהל היעד שאמור להגיע לאירוע ההשקה, איזור גיאוגרפי ובניית תקציב חכמה. אתם מוזמנים לייצור איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם להגדיר נכונה את הקריטריונים לבחירת הקונספט.

בעזרת תא צילום שקוף או עמדת צילום סלפי, נוכל להטמיע את המסר השיווקי ע״ג כל תמונה ותמונה. כך נבטיח שהאורח לוקח איתו הביתה את המסר השיווקי שלכם. מידע נוסף על ייתרונות של תא צילום שקוף בהפקת אירוע עסקי תוכלו למצוא בבלוג הפקת אירועים שלנו. למעבר לבלוג לחצו כאן.

כמובן שזה תלוי בהיקף ובגודל של האירוע. מומלץ להתחיל לטפל בהפקת אירוע עסקי כשישה - שמונה חודשים לפני האירוע.

כבר בשלבי תיכנון של האירוע חייבים להבין איך ממנפים את התכנים של אירוע ההשקה למהלך שיווקי הבא. בעזרת צוות צילום שיווקי נתעד את האווירה ואת הרגעים הקריטיים ביותר באירוע, נפיק סרטון שידגיש את חשיבות האירוע ונדאג שכל התכנים הללו ייצגו את המותג שלכם בצורה הראויה ביותר.

רוצים עוד פרטים?